Ascendents.net Ascendents.net Next >   

sudah pm ye. boleh pm saya di pilkuatsemangat.com/wasap
- Pil Kuat Semangat -


Nk cari ubt supaya pancut awal...dan nk cari ubat kecil kan batang ada tak.. Yg sya punya batang terlalu besar sangat n panjang 9inci pastu kalau main lama sangat.. Tkpyah makan apa2 ubt pun...
- Godfather Godfather -


Alhamdulillah 35mnit boleh bertahan
- Naz Knight -


👍🏻
- Mohamad Amirul Farahin Md Ali -


0176795765
- Ros Danish -


01169939434
- ruslie sam -


0174476247
- Mohamad Abu Halifah -


011 1961 9719
- Lee Ee -


O134447551
- shahran Syamsudin -


tngh duit tak ada pun lmabt jugk pncut
- pak sukarno -


Saya nak cuba berry jaga 01139726033
- MUHAMAD NIRZA -


0172307889
- fazil jay -


Ngejas skit bos..
- Ahmad zulhilmi -


Wow
- Mark Caw Hijau -


Bayangkan muka sajat
- Najib Kamarudin -


Isteri belom sampai lgi laki daa sampai malu. .tpi yg ckp tu pompuan x rasa malu ke sebut pasal laki2.,yg sebetulnya laki2 ngan laki jee boleh ckp.,.klo cmtu baik try jee tros ngan laki2 sbb yg ckp tu daa x de rasa malu pasal bende laki2.,,
- Teh Tarik Neslo Ais -


Apa kata try ngn ak dulu tgk mcm mne...
- Lan Todaq -


Tipu la,bagi laku prodak sja tu
- Afizul Badul -


aku degar suara ni dh rasa nk terberak...bkn nk sembang..aku dh 10tahun kawin...klu game 3xmuntah steady lagi...takyah mkn ubat apa...
- banie s -


0148788197
- Churchel Brow -