Ascendents.net Ascendents.net Next >   

sudah pm ye. boleh pm saya di pilkuatsemangat.com/wasap
- Pil Kuat Semangat -


Saya nak cuba berry jaga 01139726033
- MUHAMAD NIRZA -


0172307889
- fazil jay -


Ngejas skit bos..
- Ahmad zulhilmi -


Wow
- -


Bayangkan muka sajat
- Najib Kamarudin -


Isteri belom sampai lgi laki daa sampai malu. .tpi yg ckp tu pompuan x rasa malu ke sebut pasal laki2.,yg sebetulnya laki2 ngan laki jee boleh ckp.,.klo cmtu baik try jee tros ngan laki2 sbb yg ckp tu daa x de rasa malu pasal bende laki2.,,
- Teh Tarik Neslo Ais -


Apa kata try ngn ak dulu tgk mcm mne...
- Lan Todaq -


Tipu la,bagi laku prodak sja tu
- Afizul Badul -


aku degar suara ni dh rasa nk terberak...bkn nk sembang..aku dh 10tahun kawin...klu game 3xmuntah steady lagi...takyah mkn ubat apa...
- banie s -


0148788197
- Churchel Brow -


Dimana kita dapatkan berryjaga ?
- ali Mukmin -


Ada kelulusan KKM ka dak ni.??? Kalau tak dak kelulusan KKM bahaya woiiii jantung denyut kencang kaw pnya bahaya jgn main2
- Hayfa Damia -


Ya
- Restuboy Restuboy -


3.5 hari,, hok tu pening aku dgor tu.. Huhuhu
- Fahmi Pok -


0109099701
- Xinder xindertibrias -


Hahaha nk lambt tengok je muka sajat atau muka ennot hahahahaha
- sharul zecksky laici135 -


Sekejap pun dh cukup janji dapat anak satgi.yang isteri lemah tu menangih dia😆
- Nyo! Axq_qxry -


0198829265
- Lenovo Lenovo -


018-2190355
- DaveSuhaili Dave -