Ascendents.net Ascendents.net Next >   

Mungkin itu yg pke trik,tpi liat lh yg pake ilmu beneran,ketik aja di YouTube Abah kardali banten
- Uunlilla Rohmawati -


apa buktinya
- Iyzzan Istakhri -


Hahaha lucušŸ¤£ sini main2 ke tempat daerah saya, saya tunjukkan yang benar2 real bila anda tidak percaya
- Abdul Mansyur,ST. -


Hahaha...ente ngawur
- Nadia Rahma -


Silahkan di tonton mas,, disini tidak ada yang di sensor,, dia mengobati atas izin allah
Link video: https://youtu.be/XPa5rXw3Y4s
#cikeusikBanten
- Gamers Desa -


tolol amat inih anak sok pinter
- Hasan Jaya -


Tapi suami saya pernah d bedah begitu buang batu ginjal... Dan sembuh.... Terus tangan ustad nya ga membebaskan merah kaya kena pewarna gitu... Nyata liatnya ustadz ga bawa apa apa... Cuma tisu yg baru diambil.. Lalu perut suami d tusuk pakai jadinya n keluar darah sama batu ginjalnya
- park yuna -


Bongkar bang, daerah saya nanti ditanya kepada si korban kena penyakit apa, terus ini pake al qur'an, dan Al qur'an tersebut berputar jika si korban bermasalah. Coba di jelaskan bg
- yaelahzas -


Bagus bongkarkn penipuan perubatan bedah batin jo
- JoTiger Aummm Aummm -


Ini perbongkaran kepada si penipu. Bukan kepada yang asli. Ada yang bedah batin yang benar. Semua orang boleh tonton di Youtube perubatan Islam, orang itu digelar "Bomoh Diraja Kedah".
(Pak Teh) šŸ‘ˆ Ini yang REAL bukan tipu.
- Rosak Tv -


Cek abah kardali pandeglang banten alhamdulilah atas ijin allah saya juga sembuh meskipun di gorok ngambil penyakitnya
- Zamil Bae -


Setuju ...
- Rian Ajha -


Zaman mkin maju tpi ada juga yg percaya dgn karut marut bedah batin....hahaha mmg bodoh hospital tutupp lah doktor jadi apa...adoi
- Nor Suhaim -


Ya allah.Tidak sangka iya.Saya suka video ni.Salam dari malaysia. bossku
- Joharis Osman -


Good info bro....
Hahaaa....
Twau bai tu.....
- haedar bakrun -


Assallamuallaikum Sahabat ditanah air YG ANDA LKUKAN ITU BKAN MMBONGKAR BATIN..! ITU TRIK SULAP MURAHAN!! ENTE GK. USAH SOK NGAJARI!!NGASIH TAHU!! ORANG INDONESIA SDH. CERDAS!! WASSALLAM...
- Krisna Wijasena Sulaiman -


ramai org muda x tau maksud bedah batin.
Bedah batin x keluar darah bukan mcm dlm video tu.
Ia memang wujud.
Cuma persoalannya apakah ia menggunakan jin dan adakah ia selari dgn syarak.
Itu isunya.
- Halifz Ent -


macamĀ² tq kerana berkongsi pengetahuan, apa yg ptg jgn ada pula yg menipu selepas tgk video ni
- fadzil yassir -


Ini kalilah
- JR JAMBUL TV -


Dulu kita bedah batin sakit blkg.urat melekat kat tulang blkg.takda berdarah 2 lah.duduk je dia buat.baik sampai skrg klu tak sakit tulang blkg.dah lima tahun masa tu sakit.skrg dah baik lepas bedah batin.klu tak duk lama sakit.
- Liza Sofia -