Ascendents.net Ascendents.net Next >   

Zaman mkin maju tpi ada juga yg percaya dgn karut marut bedah batin....hahaha mmg bodoh hospital tutupp lah doktor jadi apa...adoi
- Nor Suhaim -


Ya allah.Tidak sangka iya.Saya suka video ni.Salam dari malaysia. bossku
- Joharis Osman -


Good info bro....
Hahaaa....
Twau bai tu.....
- haedar bakrun -


Assallamuallaikum Sahabat ditanah air YG ANDA LKUKAN ITU BKAN MMBONGKAR BATIN..! ITU TRIK SULAP MURAHAN!! ENTE GK. USAH SOK NGAJARI!!NGASIH TAHU!! ORANG INDONESIA SDH. CERDAS!! WASSALLAM...
- krisscovy cov -


ramai org muda x tau maksud bedah batin.
Bedah batin x keluar darah bukan mcm dlm video tu.
Ia memang wujud.
Cuma persoalannya apakah ia menggunakan jin dan adakah ia selari dgn syarak.
Itu isunya.
- Halifz Ent -


macam² tq kerana berkongsi pengetahuan, apa yg ptg jgn ada pula yg menipu selepas tgk video ni
- fadzil yassir -


Ini kalilah
- JR JAMBUL TV -


Dulu kita bedah batin sakit blkg.urat melekat kat tulang blkg.takda berdarah 2 lah.duduk je dia buat.baik sampai skrg klu tak sakit tulang blkg.dah lima tahun masa tu sakit.skrg dah baik lepas bedah batin.klu tak duk lama sakit.
- Liza Sofia -


Magic
- Mohd Syaiful Bin Rozali -


Bedah batin mana ada keluar darah....mmg ada yg buat bedah batin.tapi tak la selekeh mcm dlm vedio ni..yg percaya silakan...tapi kena ingat...jgn sampai mensyirik kan ALLAH...perubatan islam biasanya mmg buat secara batin...bukan mafic
- Mohd Syaiful Bin Rozali -


😅🤣
- Nizam Ebin Apong -


Memang betul pasal kopiah tu..lebai2 berkopiah slalu rasa dialah lebih islamik sehingga sanggup kafirkan org seagama..lepastu dgn jambang dan janggut berserabai..bukankah islam menyarankan kebersihan, tentunya kebersihan penampilan..tapi saya tengok dgn janggut berserabai, kadang bila makan nasi tersangkut kt janggut..geliiiiii...
- viral band -


Yg utama kupiah.... hahahaha win ini ayat... yg baik pergi aja ke hospital... rawatan moden adalah dari pakar ilmuan islam spt ibnu sinar kemudian dimajukan barat....
- Shahrul Nizam -


Tabib aang Irwan .pengobatanya kayak gitu
- teknisi kitkat -


Woyyy....hati2 klo bicara....saya merasakan sendiri klo pengobatan itu nyata...wong di suruh lihat dg mata kepala sendiri kok....ilmu Allah tuh sangat tinggi siapa tau memang di pelajari nya
- Maria Luciana -


coba km datang ke abah arsa pak trus km liat sendiri asli atau tidak karena yg berobat ampe ribuan tiap hari dan setelah dicek ke dokter sembuh dan sudah dibuktikan ama ribuan orang .... kawan saya termasuk salah satunya yg alhamdulillah diberikan kesembuhan yg divonis dokter sudah tidak tertolong dan sampai berobat 25 kali semuanya atas ijin allah swt setelah dicek kesembuhannya total bersih kista diseluruh tubuh dan yg paling utama beliau tidak minta dibayar silahkan seiklasnya 🙏🙏
- dody kusumah -


Coba berkunjung lihat langsung baru tau kebenaaaran atau tipuan
- Ahamd Fauzi -


Kl ada org yg dapat kelebihan mengobatin org, apa penipuan ?
- Ajo Paris -


Coba anda datang ke Cikeusik Banten,Indonesia,apakah itu penipuan?
https://youtu.be/AGeZczjPNig
- Aji son96 -


Pinter kau bermain sulap,,,,,,manggung dong kami mau nonton,,,,,
- Amrillah 1968 -