Ascendents.net Ascendents.net Next >   

Member ape macam ni malu kan member sendiri
- violent psikopat -


Komfom puas ahhhhh😜
- syifa syafiqah -


saya ketat tau, sedap😊😋😘
- syifa syafiqah -


Klu nk main ngn saya sila dm kat ig, ataupon wasap saya 01157676908
- syifa syafiqah -


Biar aku kerja tentera habis je aku mati aku dah masuk syurga amin😔😔😏😏
- MDc〆QueeN•要 -


...
- Farish Steadyy 06 -


Boleh tak, nak turn on tgk vd ni 😂
- Bunga Daliaa -


Kenapa kau tk obtain je kwn kau tu main
- MXD SHARK -


Apaan ?!
- Dark HellrRaiZzer Adahari -


Delete bodohhh video ni, kot budak2 yg tengok😑
- Aida Syakira -


ko panggil pencegah maksiat la..klu x ko dosa sama...astafirullahhh
- Megat Iman -


suami isteri...bese la..skill mcam2
- Penduga Nafsu -


Masi bdak ka?
- Sammy Sam -


Terjah je bilik tu, ckap woi main la snyap skit
- Akiff Jimmy -


Allah hidup kan kita untuk buat baik bukan main sontot
- yamma yamma -


Masok pukul gune rotan like
- Irfan Othman -


Babi
- Faris Hakimi -


Kalau aku.. aku bukak yassin kuat ii kat tv🤣🤣 dripada nk berzina.. trus solat sama ii.. insaf
- Average Cucumber -


Ingat Allah ingat akhirat
- Nur Irdina Batrisyha -


Lu suruh baca alquran dan memerintahkan dia bertobat.
Saat lu nonton ne video
- GANS Tube -