Ascendents.net Ascendents.net Next >   

kenapa bap onani je lelaki y jd mangsa..orang pompuan pon kuat melancap..lebih kuat dari lelaki..
- Ahmadazuan Isa -


Ada org cakap la, onani akan melemahkan shaywat dan akan sukar mendapat zuriat apabila dewasa kelak...itu apa yg sya tau la...
- Muzt Akim -


Melancap / onani memusnahkan semangat jati diri & kehidupan.
- Arinc Stingray -


iklan mahu jual produk ni...
- Kapten rizwan -


Kote dah terangsang nk tahan onani mcm mana ubat dia melancap la
- hafiz apit -


Patut laa aku punya senjata rasa sakit2..(skali buat 8 Kali )
- AT Ranko -


aq nk stop tpi xlehπŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯
- Genzaru IF -


Muzik ye bes
- Hafiz Fiz -


Kiwak tol la....igat kan kesan nye ape la td.....upenye nk jual produk besa kan kotey
- Shaffxlaicy Shaff -


Pantasan saja gua gak nberti bahasanya ternyaa mlasyiah hadehhhhh.....
- MUHAMMAD NABIL -


emang nya gue kalo lancap 1 hari mau 8 kali bang...
- Shafihie MohdHanif -


jagan
- Tan Thana -


njirrr, cuma buat promosi
- Hasan Ahmad -


SANGE KALO DITAHAN SAKIT CUY , MENDINGAN ONANI , DARI PADA PUSING PALA
- johan iyus -


ujung cerita iklan biar cpt laku
- Andes Saputra -


Bilang aja mau jualan bro
- Qwerty AQ -


hey indonesia jangan sesekali kata orang malaysia...aku malaysia...
- An Nur Amzar -


kau nak promote rupanya
- Lol Dude -


aku dh lbih 50 kali tkda lmh pon lgi bsr ada a
- Everyday Dunhill -


πŸ‹πŸΏπŸ‹πŸΏπŸ‚πŸ‚Promosi penghabisan stok awal tahun 2018..πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŒπŸŒπŸŒ1.MINYAK LINTAH belacak🐯🐯 2botol RM50 sahabat..5botol RM100!!πŸ’ͺπŸΏπŸ˜‰πŸ‘πŸ½.

2..1pam pembesar zakar+1botol minyak rm110

whatsapp/sms 0173674486
penghantaran terus di kl/selgor
pos seluruh amalaysia
promosi istimewa buat anda yg tahu promosi ini
wasap.my/60173674486/promominyak
- mohd faizal Rusli -