Ascendents.net Ascendents.net Next >   

Kawan saya dah 2tahun melancap , 3-4 kali seminggu , adakah masih ada peluang baginya ??
- Dean Rokkie -


Isyaalah ini kali terakhir aku onani mudah2han aku diampunkan dosa amin, doakan kan aku :(
- iiKyri s -


harap harap dapat stop buat onani
- Insan iman -


Adaka 100% berhenti onani akan membuat zakar kita sihat smula?
- hardcore shuffler -


kenapa bap onani je lelaki y jd mangsa..orang pompuan pon kuat melancap..lebih kuat dari lelaki..
- Ahmadazuan Isa -


Ada org cakap la, onani akan melemahkan shaywat dan akan sukar mendapat zuriat apabila dewasa kelak...itu apa yg sya tau la...
- Muzt Akim -


Melancap / onani memusnahkan semangat jati diri & kehidupan.
- Arinc Stingray -


iklan mahu jual produk ni...
- Kapten rizwan -


Kote dah terangsang nk tahan onani mcm mana ubat dia melancap la
- hafiz apit -


Patut laa aku punya senjata rasa sakit2..(skali buat 8 Kali )
- AT Ranko -


aq nk stop tpi xlehπŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯
- Genzaru IF -


Muzik ye bes
- Hafiz Fiz -


Kiwak tol la....igat kan kesan nye ape la td.....upenye nk jual produk besa kan kotey
- Shaffxlaicy Shaff -


Pantasan saja gua gak nberti bahasanya ternyaa mlasyiah hadehhhhh.....
- MUHAMMAD NABIL -


emang nya gue kalo lancap 1 hari mau 8 kali bang...
- Shafihie MohdHanif -


jagan
- Tan Thana -


njirrr, cuma buat promosi
- Hasan Ahmad -


SANGE KALO DITAHAN SAKIT CUY , MENDINGAN ONANI , DARI PADA PUSING PALA
- johan iyus -


ujung cerita iklan biar cpt laku
- Andes Saputra -


Bilang aja mau jualan bro
- Menikmati Hidup -